|
|
Cardio en el gimnasio |
Added by amirene, 643 weeks ago |
|
Summary
|
||||||||||
|
Dagens pass gick helt ok men var tungt då jag nog pressade mig själv lite för hårt... Eller så är det bara den mentala biten som spökar då det är såå tråkigt att springa på samma ställe utan att komma nånvart! ;)
0 like this
Why not give amirene some cred for this workout by writing a comment! |






