|
|
Løping |
Added by peakXp, 455 uker siden |
|
Summary
|
||||||||||||||||||||||
|
Tung runda. Började med ont i fotlederna, sen magknip, ont i huvudet och hade glömt mössan så svetten rann ner i ögonen. När det var 3km kvar blev jag förbannad och ökade farten och sprang hem - då kändes allt bra ? haha.
0 har likt
Why not give peakXp some cred for this workout by writing a comment! |






