|
|
Løping |
Added by stef.ostlund, 928 uker siden |
|
Summary
|
||||||||||||||||||||||
|
Var meningen som ett kort lågintensivpass 2 dagar efter 18km passet. Det kändes så bra att jag låg utan att anstränga benen på 170 i puls. 188 i sista ruschen i Parkvägsbacken. Cykeldatorpuls 167 i snitt
0 har likt
Why not give stef.ostlund some cred for this workout by writing a comment! |








