|
|
Løping |
Added by stef.ostlund, 927 uker siden |
|
Summary
|
||||||||||||||||||||||
|
Startar lugnt som vanligt på lite ömma ben. Inge problem med knäet. Går lite hårdare ca 5 slag. 155-160 Linjan. 165-168 i uppförsbackarna. Är därför stum redan innan nedförsbacken till Hedkärra . Ligger därefter 155 men det är för sent. stopp i 7min. går från Seco-hem 1.35-1.50
149/ 01.59.07/ 168/ 65/ 1156/ 00.52.15/ 00.31.37/00.35.15
0 har likt
Why not give stef.ostlund some cred for this workout by writing a comment! |








