|
|
Löpning |
Tillagt av peakXp, 455 veckor sedan |
|
Sammanställing
|
||||||||||||||||||||||
|
Tung runda. Började med ont i fotlederna, sen magknip, ont i huvudet och hade glömt mössan så svetten rann ner i ögonen. När det var 3km kvar blev jag förbannad och ökade farten och sprang hem - då kändes allt bra ? haha.
0 har boostat detta
Varför inte ge peakXp lite cred för det här passet genom att skriva en kommentar! |






