|
|
Intervaller |
Tillagt av peakXp, 448 veckor sedan |
|
Sammanställing
|
|||||||||||||
|
Först 1 km i 5.46-tempo och rörlighetsövningar som uppvärmning
Sen 3x1km i 4.24-tempo med 90 sek vila, sista vilan la jag på 60 sek och körde en 4e intervall, fick dock lägga in 30 sek vila efter 0.5km. Höll på att svimma, blodsmak i munnen och ont i näsan (av andningen antar jag). Tufft, men skoj. Avslutade med 1 km i 5.46-tempo och stegrande lutning. Kände mig stark.
0 har boostat detta
Varför inte ge peakXp lite cred för det här passet genom att skriva en kommentar! |







