|
|
Styrketräning |
Tillagt av peakXp, 376 veckor sedan |
|
Sammanställing
|
||||||||||||||||
|
Utegymmet. Värmde upp i spåret sen körde jag ett set per 2km på min MU-träning. Kände mig stark, men fortfarande ont i axeln.
0 har boostat detta
Varför inte ge peakXp lite cred för det här passet genom att skriva en kommentar! |





