|
|
Løping |
Added by stef.ostlund, 926 uker siden |
|
Summary
|
||||||||||||||||||||||
|
Detroit Riverfront igen. Nästan samma bana, liten avstickare adderad bara. Med KlausBreuer och Marc Dekempeneer. Kändes bra. Spurtade på slutet, därav 179 i maxpuls.
0 har likt
Why not give stef.ostlund some cred for this workout by writing a comment! |






