|
|
Program A |
Tillagt av peakXp, 455 veckor sedan |
|
Sammanställing
|
||||||||||||||||
|
Körde program A utom utfall då jag råkade köra B-övningen istället. Han inte riktigt med hela programmet, men körde alla övningar i alla fall. Fram till Draken körde jag alla set och alla repetitioner. Draken gjorde jag 2x3x3 med 2,5kg. 1 set axelrotationer med 1,25kg och avslutade med 4(!) armhävningar på plint :P
Kändes bra. Fick bra kontakt med bål och rygg, men har tappat lite balans/styrka i fotleder.
0 har boostat detta
Varför inte ge peakXp lite cred för det här passet genom att skriva en kommentar! |




