|
|
Program B |
Tillagt av peakXp, 454 veckor sedan |
|
Sammanställing
|
|||||||||||||
|
Körde hela program B, utom den komplexa utfallsövningen jag råkade köra förra gången istället. Körde alla repetitioner, utom plankan som jag inte hann med. Draken körde jag 3(set)x2(ben)x5(reps). Passet kändes bra, har inte tappat någon rörlighet öht.
0 har boostat detta
Varför inte ge peakXp lite cred för det här passet genom att skriva en kommentar! |




