|
|
Tisdagen den 27 september 2011 Innebandy |
Tillagt av Lews, 768 veckor sedan |
|
Sammanställing
|
||||||||||
|
3v3 på SEMC. Kondisen kändes okej. Sprang ganska bra hela passet och var inte speciellt trött efteråt.
0 har boostat detta
Varför inte ge Lews lite cred för det här passet genom att skriva en kommentar! |



