|
|
Löpning |
Added by Tompster, 838 uker siden |
|
Summary
|
|||||||||||||||||||
|
Löpning i Lill-jansskogen. Första kilometern kändes lugn, sen fick jag otrolig huvudvärk och blev tvungen att ta varenda genväg hem igen jag kunde. trisst, då vädret var bra och benen kändes helt ok. Gick verkligen inte att springa vidare dock.
0 har likt
Why not give Tompster some cred for this workout by writing a comment! |





